Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

μέσα σε κάποια τετραγωνικά


jazz fest με παγωτό σοκολάτα.
και γρανίτα φράουλα.
ύπνος αγκαλιά στον γαλαζωπό καναπέ.
ψωμί με βούτυρο και μέλι.
κρύα σπιτική σοκολάτα ρόφημα.
συντροφηκότητα και ανιδιοτέλεια.
φωτογραφίες.
μπλεγμένα δάχτυλα.
μαλλιά ανάκατα.
χτες είχα λίγο φόβο εκεί που παρκάραμε.
μου έφυγε μετά όταν έφαγα το καλαμπόκι με μπόλικο αλάτι.
έξω έχει ήλιο.
τα δέντρα που βλέπω απτο παράθυρο δεν κουνιούνται σήμερα.
καστανά μάτια.
κόκκινα χείλη.
χασμουρητό. 
νότες στην τσάντα μου.
το μυστικό είναι να βρεις το ρυθμό,είπες χτες.
τον είχα βρει.
και πριν δεν ήξερα να λέω όχι.
βάθος.
ανάκατα σεντόνια.
πονάει λίγο το γόνατό μου.
θα μου το φροντίσεις όμως ε? 
φιλμ. 
νέο απόκτημα σε λίγες μέρες.
δύο κιθαρες.
κιένα μεγάλο ρολόι στον τοίχο.
το ποδήλατό σου στο σαλόνι.
κίτρινο φωτιστικό.
καφές αχνιστός.
εχω ελευθερία.
μαυρόασπρη ταινία.
με παίρνει ο ύπνος εύκολα όταν νυστάζω.
εσύ πάλι αργείς να κοιμηθείς.
δεν πειράζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου